zaterdag 11 juni 2011

Challenge Seiran verkocht

Donderdagavond heeft mijn Seiran een nieuwe eigenaar gekregen. Na de valpartij vond Berber het HOOG tijd om voor mij een Quest aan de schaffen (driewieler wordt er nu al geroepen). Het resultaat van de aanschaf van de Quest kun je hier lezen. Voorwaarde was wel dat de Seiran het veld moest ruimen.
Donderdagavond kwam de nieuwe eigenaar uit Zaandam met de auto om de Seiran te inspecteren en vervolgens mee te nemen. Ik had hem keurig alle foto's gestuurd waarop ook de diverse (kleine) schades te zien waren dus voor verrassingen kwam hij niet te staan. Wel is de nieuwe eigenaar 20 centimeter korter dan ik dus de pas verlengde neuspijp krijgt eerdaags te maken met de haakse slijper, of gewoon met de ijzerzaag. 
Ik had er nog een nieuwe set quick-releases bij gedaan, en een nieuw achterlicht. Verder was alle documentatie ook nog aanwezig, completer kon'ie niet zijn.
De Seiran werd ingeladen in de Auris hybride hetgeen zonder al te veel moeite bleek te passen. Muntjes uitgewisseld en weg was de Seiran.
Vanaf nu rijdt'ie dus in de omgeving van Zaandam rond, en zal'ie gebruikt worden voor forensen tussen Zaandam en Hoofddorp. Dus 'be aware' voor mijn oude Seiran op dit traject ;-) Veel plezier Wilco!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verkoop! Het is een mooie fiets, mooie grote wielen en mooie remmen, mooi afgewerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Robert Jan, inmiddels ruim 1100 kilometer op de Seiran gereden. Bevalt prima. Gelukkig tot nu toe geen vervelende valpartijen.

    BeantwoordenVerwijderen