zondag 26 juni 2011

Eerste filmpje met DV808 #11 op Quest Q284

Ik heb mijn keychain cam binnen gekregen en natuurlijk moet'ie gelijk even uitgeprobeerd worden. Ik rij dus een kort rondje van een kleine 8 kilometer, en nog een, en nog een alvorens eindelijk een video-tje te hebben. Bleek namelijk dat ik de eerste keren slechts een foto had gemaakt ipv een video. Kwestie van RTFM (Read The Fucking Manual).... Veel kijkplezier (en oh ja, sommige inhaalmanoeuvres zijn niet helemaal netjes.... normaal doe ik het netter hoor, echt waar)

1 opmerking:

  1. Geinig. Cookie Strada heeft ook een aantal filmpjes gemaakt, ook van een gezamelijke zondagstocht. Leuk om "na te beleven". Een stukje schuim (van een koptelefoon of zo)over de microfoon maakt het geruis misschien minder.

    BeantwoordenVerwijderen