zaterdag 6 augustus 2011

Twee dagen woon-werkverkeer en weer een nieuw record

Vandaag even geen inspiratie om een leuk stukje te typen. Veel bijzonders is er ook niet voorgevallen behalve dan dat ik mijn woon-werkroute een klein beetje veranderd heb. In plaats van de Steekterweg te volgen richting Zwammerdam kies ik nu voor de Kortsteekterweg (andere kant van het water). Netto scheelt het enkele tientallen meters, maar de mogelijkheid om lekker door te trappen is vele malen groter. De route over de Steekterweg kent twee rotondes, 1 onoverzichtelijke oversteek en een route door het dorp over klinkertjes en met drempels. En natuurlijk niet te vergeten alle uitritten van boeren-erven en bedrijventerreinen. De route over de Kortsteekterweg kent eigenlijk alleen maar uitritten van boeren-erven terwijl aan de andere kant van het water de Oude Rijn stroomt. Alleen het slingertje over de brug om van de Steekterweg naar de Kortsteekterweg te komen levert nog enig oponthoud op.
Dit vraagt natuurlijk om een filmpje, maar daar zullen jullie nog even op moeten wachten. Als het weer meezit zal ik dat filmpje maandag even schieten, dan heb ik weer late dienst in Utrecht. Oh, en passant nog even een nieuwe snelste tijd gereden op woensdagnacht, terug naar huis. Wederom anderhalve minuut van mijn beste tijd af. Dat betekend dat de gewenste anderhalf uur aardig in de buurt komt. Het record is nu dus 1 uur 36 minuten en 29 seconden.

Woensdag 3 augustus 2011

Heenweg:
DST: 59,88
TM: 1:42:34
AVG: 35,0
MX: 55,0
ODO: 10.380 km

Terugweg:
DST: 59,29
TM: 1:36:29
AVG: 36,8
MX: 47,0
ODO: 10.439 km

Donderdag 4 augustus 2011

Heenweg:
DST: 59,81
TM: 1:38:08
AVG: 36,5
MX: 54,5
ODO: 10.500 km

Terugweg:
DST: 59,33 km
TM: 1:42:22
AVG: 34,7 km/uur
MX: 45 km/uur
ODO: 10.559 km

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Hoe doe je dat zo snel? Ik blijf nog onder de 30km/u hangen, maar heb dan ook nog niet veel gereden in de Quest. Mijn verwachting was wel hoger, dus dat ik sneller zou gaan.
    Wat voor buitenbanden gebruik jij?

    Groet,

    Casper

    BeantwoordenVerwijderen