maandag 15 augustus 2011

Twee nieuwe filmpjes van woon-werkverkeer

Vorige week heb ik op donderdag de moeite genomen om enkele filmpjes te schieten. 2 daarvan heb ik inmiddels ge-upload naar YouTube en zijn hier te zien.
Het eerste filmpje is het stuk door Kanaleneiland in Utrecht. Vaak zijn er veel kinderen op straat die roepen of ze ook een rondje mogen, of hoe hard mijn fiets wel gaat. Meestal lach ik gewoon vriendelijk en fiets ik gewoon door. Ik passeer het Amsterdam-Rijnkanaal en volg mijn weg over de Rijksstraatweg richting de Meern.


Het tweede filmpje is een registratie van veruit het mooiste deel van mijn woon-werkroute. Het stuk tussen Harmelen en Woerden rij ik via Geestdorp, een nagenoeg autovrij deel met een paar mooie bochten die met 40+ km/uur genomen kunnen worden. Geniet ervan!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen