maandag 10 oktober 2011

Deze week NIET fietsen :-(

Deze week wordt er NIET gefietst. Hoewel ik maar drie (nacht)diensten heb en dus makkelijk 2 keer op de fiets kan zijn het de benen die even de geest hebben gegeven. En de ketting, die is nu ook echt definitief op. Schakelen gaat moeizaam en vaak met 2 of drie kransjes tegelijkertijd.
Vandaag heb ik even kontakt gehad met de leverancier van "the goodies" want ik zit al sinds 29 augustus op mijn bestelling te wachten (de DMR DeeVee bleek een langere levertijd te hebben). Deze week nog kunnen ze de hele bestelling verzenden zodat ik komend weekend tussen de bedrijven door nog even een nieuw achterwiel in elkaar kan zetten. Hopelijk kan ik dan volgende week maandag weer met een zo goed als nieuwe Quest veilige winterkilometers maken... Keep you posted!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen