dinsdag 20 december 2011

Sponsoring

Jawel, je leest het goed, een heuse sponsoring!

Ik was al een tijdje op zoek naar een partij die reclame wil maken op de zijkant van mijn Quest. En toevallig werd mijn zoektocht opgemerkt door ... (naam volgt nog). Het bedrijf van deze persoon zocht nog een mogelijkheid om op een opvallende wijze reclame te maken. Mijn Quest leek hem een goed medium om zijn naamsbekendheid te vergroten (en daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in!). Zelf gok ik op 10.000 kilometer per jaar, een aantal dat goed te doen is maar waarschijnlijk worden het wel meer. Voor een periode van 2 jaar zal ik met de bedrijfsnaam (webadres) van deze persoon gaan rondrijden. Beide zijden van mijn Quest zullen dus binnenkort beplakt worden, maar niet voordat de Quest eerst helemaal strak gemaakt wordt. De schade zal hersteld worden en de Quest wordt opnieuw gespoten. Wel blijft de kleur van mijn Quest geel. De eerste afspraken voor deze sponsoring zijn gemaakt, nu is het tijd om alles op papier te gaan zetten (en op mijn Quest natuurlijk...)

Binnenkort meer.....!

2 opmerkingen:

  1. Dag Robert-Jan,

    Een reclame uiting op je fiets kan ook je veiligheid vergroten door reflexterende materialen te gedruiken.
    Zeker in de donkere dagen voor de kerst,leuk dat je mijn blog ook bezoekt.

    Groeten Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Matthijs,

    Jij ook bedankt voor het bezoeken van mijn blog. De reclame-uiting die geplaatst gaat worden zal met reflecterende outlines aangebracht worden zodat de tekst ook in het donker goed leesbaar zal zijn. Tegen de tijd dat het zover is kun je het lezen op mijn blog.

    Tot de 28e?

    Groet, Robert-Jan

    BeantwoordenVerwijderen