zaterdag 28 april 2012

CYWOL-Quest, de nieuwe Q284

Donderdag jl. ben ik uit werk met mijn collega Marien meegereden naar zijn werkplaats. De werkzaamheden aan mijn Quest zijn afgerond en ik kan 'm weer in ontvangst nemen. De schade is hersteld, de hele Quest is opnieuw gespoten en de reclame-uiting is aangebracht. Over het ontwerp hadden we meerdere keren gesproken maar het uiteindelijke ontwerp heeft Marien geheim gehouden voor mij. Het was dus niet alleen spannend voor mij (hoe zou Q284 er nu uitzien) maar ook voor Marien (hoe zou Robert-Jan het vinden). Nou, ik kan je zeggen dat ik niet alleen blij verrast was met het resultaat, maar dat ik ook met enige stomheid was geslagen. Ik had niet verwacht dat het resultaat zo verbluffend zou zijn! Van de schade is niets meer te zien, de Quest schittert in de zon en de reclame springt er werkelijk uit. Marien is ook erg blij met het resultaat en het heeft hem nog meer goede ideeën gebracht voor zijn onderneming, waarover later misschien meer. Ik zal jullie niet langer in spanning laten en het resultaat jullie tonen!

Q284 is allereerst onderhanden genomen om de schade van 9 maanden geleden te herstellen, daarna is'ie geschuurd en in meerdere lagen grijze grondlak gespoten. Daarna is de uiteindelijke kleur geel (Verkeersgeel, RAL1023) gespoten en afgewerkt met een blanke lak. De bestickering is aangebracht door een bedrijf in Woerden dat al eerder Quests heeft bestickerd. De outline van de drie ruiten en de letters CYWOL.COM zijn gemaakt van reflecterend materiaal zodat de reclame ook in het donker goed zichtbaar is. Het heeft tegelijkertijd een vergrotend effect op de zichtbaarheid van de Quest.
Ik ben echt reuzeblij met het resultaat, en natuurlijk met het feit dat ik mijn Quest weer terug heb, want het reizen van en naar Utrecht met de trein begon mij al aardig de keel uit te hangen, vooral met vroege diensten! Helaas kan ik pas zaterdag 5 mei pas weer Questen want ik ben nu met familie in Limburg en de Quest staat thuis :-( Tot later!

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad , Lekker opvallend , en houd hem heel nu. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat ik het zo zeggen Gerrit, heel houden staat erg hoog op de agenda ;-)

      Verwijderen
  2. Ziet er fraai uit. Heb je nog wat close-ups?

    Groet,
    F.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Die volgen nog Cor, ik ben nu in Limburg, weekje vakantie. De Quest staat thuis....

      Verwijderen
  4. Hij is echt mooi!!!!..lekker fietsen zaterdag..wordt weer genieten na 3 weken zonder.. see you

    BeantwoordenVerwijderen