zondag 6 mei 2012

CYWOL-Quest by night

Het zijn natuurlijk geen tijden om midden in de nacht een foto te maken van de reflectie op mijn Quest. "Gelukkig" mocht ik er vanochtend om 03:00 uur uit omdat ik om 04:00 uur weer in de Quest wilde kruipen richting Utrecht. Toen ik in mijn Quest gleed realiseerde ik mij dat dit een mooie gelegenheid was om een nachtelijke foto te maken waarop de reflectie goed zichtbaar zou zijn. En zo geschiedde! Het resultaat staat hieronder:
CYWOL-Quest by night by Robert-Jan Bakker

3 opmerkingen:

  1. Hee joh.... je hebt geen vlaggetje.... veel te gevaarlijk zo ;-)

    (mooi man)

    klaas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral die 3 ruitjes mooi.

    En zichtbaar ben je zo zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey kanjer ..je bent nu echt goed te zien in het donker..lekker veilig zo..see you

    BeantwoordenVerwijderen