donderdag 15 november 2012

Q284 jarig!

Vandaag is Q284 jarig! 4 jaar geleden zag zij het levenslicht in Dronten en kwam haar eerste eigenaar (Rene Voorburg) haar ophalen. Twee-en-een-half jaar later, op 30 april 2011 gaat zij over naar haar tweede eigenaar (Theo van den Broek). Niet kort daarna wordt ik de nieuwe eigenaar en neem ik op 2 juni 2011 de Quest mee van Almere naar Leiden.

Gedurende de eerste twee-en-een-half jaar van haar leven heeft Q284 het relatief rustig, ze rijdt "slechts" 7.566 kilometer. Inmiddels staat de teller op 26.435 kilometer en geef ik haar regelmatig de sporen richting Utrecht en weer terug naar Leiden. Alle (mooie) verhalen en belevenissen zijn op mijn weblog te lezen, daarover ga ik dus niet verder uitwijden. Als jullie deze weblog blijven volgen blijven jullie helemaal op de hoogte!

Later meer!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Dan is het nu tijd voor de basisschool ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een kleuter met een respectabele levenservaring ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste 2,5 jaar moest ze het fietsen nog leren. Nog veel veilige kilometers gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen