donderdag 6 december 2012

Niet met de fiets naar huis

Een felle scheut in mijn onderrug, gevolgd door stekende pijn en scheefstand zorgden ervoor dat ik de reis naar huis niet met de fiets kon maken. Q284 overnacht een paar nachtjes in 030 terwijl ik met rust probeer mijn rug weer op orde te krijgen. Eigenlijk heb ik elk jaar rond deze periode last van mijn onderrug. Of de kou er iets mee te maken heeft weet ik niet maar het schijnt er steeds meer op te gaan lijken.


Vanochtend had ik nog wel even de linker veerpoot gedemonteerd omdat deze flink wat herrie maakte. Na inspectie bleken de veren helemaal droog te zijn. Een paar flinke druppels olie erop en het probleem met piepen en kraken was voorbij. En passant zag ik dat de wielkast van het linker wiel begint los te raken, deze zal dus zeer binnenkort hersteld moeten worden.

Later meer.


3 opmerkingen:

  1. Beterschap!
    Altijd vervelend rugklachten, je voelt dan goed dat je je rug voor ongeveer alles wat je doet gebruikt.
    Groeten, Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap, je zal de sneeuwtochtjes wel missen.

    BeantwoordenVerwijderen