donderdag 4 april 2013

Rode Quest in Bodegraven gespot

Zelden kom ik ligfietsers tegen als ik van of naar werk rij. De kans dat er tussen die enkele ligfietsers een velonaut rijdt is nog kleiner. Gisteravond kwam daar verandering in. Terwijl ik met 30+ over de klinkertjes in Bodegraven reed spotte ik vanuit mijn ooghoek een geparkeerde Quest op de stoep. Dus vol in de ankers en terug Flintstonen. En warempel, inderdaad een rode Quest. De eigenaar was waarschijnlijk op bezoek bij iemand en mijn aanwezigheid werd opgemerkt. Even vriendelijk gezwaaid en toen weer doorgereden, de temperatuur lag immers al rond het vriespunt.

Ik ben benieuwd wie deze velonaut is en of hij mijn weblog leest ;-)

5 opmerkingen:

  1. Misschien was het dezelfde rode quest die ik gisteren voor het eerst voorbij zag zoeven in de richting Hoofddorp. Ben gestopt voor hem, maar hij gaf geen sjoege en reed met hoge snelheid door. Had mogelijk haast om in Bodegraven te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik was het niet. Ben al een tijdje niet met mijn rode Quest in Bodegraven geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. shanne dr quest was het ook niet.. staat in de schuur...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier in Zevenhuizen rijdt ook een rode Quest, wellicht was het deze?

    BeantwoordenVerwijderen