woensdag 26 juni 2013

Symbaloo pagina ge-update

21 maart schreef ik over de linkpagina op Symbaloo, een makkelijke manier om op de hoogte te blijven van allerhande Quest, Strada, Quest XS, Mango en andere weblogs. Van tijd tot tijd probeer ik deze te updaten omdat velonauten zich aanmelden maar ook omdat ik zelf weblogs ontdek. Ongetwijfeld zijn er nog meer weblogs die ik vergeet of waar ik van het bestaan niet af weet.

Vandaag heb ik weer twee blogs toegevoegd aan de Symbaloo-pagina. Bluevelo Strada 17 genaamd Yellomobile (geweldige woordgrap) uit Chicago. Hij rijdt dus met een gele Strada met een zeer opmerkelijke neus. Een koplampconfiguratie die hier in Nederland misschien nog weleens navolging zal krijgen. Daarom heb ik er voor gekozen om deze koplampen als achtergrondafbeelding te gebruiken.

Verder heb ik nog een opmerkelijke weblog toegevoegd. Een weblog van een nieuwe Velonaut die met een zeer spannend en ingrijpend project bezig is. De restauratie en ombouw van een zeer gekwetste 20" Quest naar een mooie nieuwe 26" Quest. Zeer opmerkelijk en erg interessant om te lezen. Ook hier heb ik weer gekozen voor de neus van de gekwetste Quest als achtergrondafbeelding. Uiteraard wordt deze afbeelding ge-update zodra er een mooie schone dame onder deze plamuurlaag vandaan komt.

Nogmaals, ken je iemand met een velomobiel-gerelateerde weblog of ben ik je vergeten toe te voegen, laat het even weten, dan voeg ik je toe. Natuurlijk geldt ook dat ik je verwijder als je de aanwezigheid van een snelkoppeling naar jouw weblog op Symbaloo niet waardeert. Fijne avond allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, Symbaloo Velomobiel. Misschien doe ik iets verkeerd, maar Yellomobile kon ik niet vinden...mezelf ook niet? Ik zie 1 veld met ruimte voor 6x10 blogger-buttons, waarvan vele grijze (lege?) vakjes. Ik sta dr graag bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent toegevoegd! Gebruik je Symbaloo al? Dan moet je het tabblad eerst toevoegen aan je hoofdpagina op Symbaloo.
      Als je deze link http://www.symbaloo.com/mix/velomobielen volgt en dan op "toevoegen" klikt kan het eigenlijk niet mis gaan.

      Succes!

      Verwijderen
    2. Super, ik zie mezelf (met knipoog ;-)) en Yellomobile nu ook. Dit gaat voor mij wel een favoriete pagina worden, dank!

      Verwijderen
  2. Hoi RJ, handige pagina, maar ik zie mijzelf er ook nog niet tussen staan. Groet, Wilco.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk even bij de beschrijving hierboven (bij Magic Bullet), het is het oom gelukt. Jij staat rechts bovenaan op de pagina!

      Verwijderen
  3. Ik schrijf tegenwoordig al m'n fietsgerelateerde blogs op wimharwigcycling.wordpress.com (velomobiel en Bullitt). M'n oude blog die nog tussen je verzameling staat (552 Wim), zal alleen nog maar algemene posts bevatten. Kun je dus beter even omwisselen.
    Wel een mooie verzameling ... zit veel werk in en zal ik vast vaker gaan gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie nieuwe weblog Wim, ik heb de link aangepast. Vanaf nu kan iedereen vanaf Symbaloo naar jouw nieuwe site! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen