woensdag 5 maart 2014

Wilde rit: Dutch mountains II (video only)



42.708

5 opmerkingen:

  1. Mooie beelden Robert-Jan, je kan de snelheid bijna voelen op een aantal gedeeltes!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Adri, op sommige stukken is de snelheid goed te zien. Of eigenlijk beter gezegd: niet te zien. Door het trillen van de camera heeft'ie soms wat moeite met focussen. Dat is eerder mijn fout dan een manco van de camera. Volgende keer (vandaag) toch maar iets beter, trillingsvrij monteren!

    Sportieve groet,

    Robert-Jan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie de snelheid op dezelfde manier als ik het zelf zie hier, vooral in de afdalingen, aan de snellere opeenvolging van de strepen op de weg, of in mijn geval ook de sneeuwstokken die er staan. Het trillen leverde inderdaad een soms wat "wazig" beeld op, maar dat vond ik toch niet irriterend. Ik ben gewoon blijven kijken in elk geval!

      Groeten, Adri.

      Verwijderen
    2. En wat denk je, vanmiddag op weg naar werk weer gefilmd... een heel ander landschap EN drie HIT-momenten (waarvan 1 op film). Dat is dus weer kijkmateriaal. Vanavond op weg naar huis zet ik de camera nog een keer aan voor de "nacht" rit....

      Sportieve groet,

      Robert-Jan

      Verwijderen
  3. Leuk filmpje en inderdaad zit de snelheid er lekker in.. Gaat trouwens ook snel over de drempels..

    BeantwoordenVerwijderen